RU
|
EN
Apie mus

DUK

1. „Kas tai yra UAB „Green Terminal“ ir UAB „Greem Transport“?“

Tai dvi įmonės esančios Klaipėdos mieste, dirbančios logistikos paslaugų sferoje. Smulkesnę informacija rasite šiame tinklalapyje.

 

2. „Mes norėtume nusipirkti šaldytos žuvies. Ar galite atsiųsti savo šaldytuvuose laikomos produkcijos kainoraštį? „

Ne. UAB „Green Terminal“ užsiima laivų agentavimu ir krovinių saugojimu spec. šaldytuve-sandėliuose. Tuo tarpu „Green Transport“ teikia ekspedijavimo paslaugas eksporto, importo ir tranzitiniams kroviniams. Kas liečia šaldytos produkcijos pardavimą, likdami nuošalyje, mes galime kur kas efektyviau  teikti paslaugas. Visi mūsų klientai mums vienodai svarbūs, todėl mes negalime ginti vienų interesų kitų sąskaita.

3. „Prie uosto vartų stovi mūsų mašina, ar galite ją pakrauti?“

Žinoma, galime. Tačiau turėkite omenyje, kad tai neįvyks akimirksniu, nes tiek uostas tiek mes  planuojame savo darbus ir gal būt jau susidarė eilė krautis belaukiančio transporto. Taigi, tam ,kad krovos darbai vyktų sklandžiai ir efektyviai , užsakymą, atlikti autotransporto krovos darbus, atsiųskite mums ne vėliau kaip prieš vieną darbo dieną. Taip Jūs  sutaupysite savo laiką, o mes kokybiškai atliksime darbus.

4. „Klaipėdoje mes turime 20 tonų silkės, ar galite ją pakrauti?“

Taip, galime. Tačiau pirmiausia mes turime sužinoti, ką krausime ir kur tai yra. Vien tik uosto teritorijoje, kurioje yra įsikūrusios  keletas krovos darbų  kompanijų , kurių teritorija tęsiasi keliasdešimt kilometrų, yra 4 šaldytuvai, dar mažiausiai 3 –miesto teritorijoje ir du konteinerių terminalai. Taigi su pardavėju jūs turite išsiaiškinti:

a) kokia tai produkcija-jos pavadinimas, dydis, markiruotė;

b) transportas, kuriuo krovinys buvo atgabentas į Klaipėdą ( laivo pavadinimas, mašinos numeris, konteinerio numeris ) ir koks dokumentas jį  lydėjo ( konosamento numeris  B/L ar CMR )

c) kokiame sandėlyje laikomas krovinys

Sutinkame, kad reikalingos informacijos kiekis tikrai nemažas, tačiau jis būtinas tam, kad, kaip sakoma, netektų „ieškoti adatos šieno kupetoje“. Turėdami šią informaciją, vėlgi sutaupysime Jūsų ir savo laiką, už ką ,tikimės vėliau būsite mums dėkingi.

5. “Kažkuris iš jūsų darbuotojų pasakė, kad...“

Kiekvienas firmos darbuotojas turi vardą, pareigas ir darbo sritį, už kurią yra atsakingas. Tam, kad gautumėte teisingą informaciją ir išvengtumėte nesusipratimų, skyriuje „Kontaktai“ Jūs rasite visus vardus, pareigybes, telefonų numerius, adresus.

6. „Mums pasakė, kad negalime pasiimti savo produkcijos, nes neturime „Relizo“. „ Relizas“-kas tai?“

„ Relizas“ tai angliškos frazės „release order“ sutrumpinimas, tai yra leidimas atiduoti.

Mes, kaip ir kiti , turime įsipareigojimų siuntėjui ir negalime atiduoti krovinio be raštiško jo sutikimo. Todėl pirkdami iš sandėlio,  reikalaukite pardavėjo raštiško patvirtinimo, kad krovinys tikrai priklauso Jums. Kartais šito reikia ir norint gauti krovinį tiesiogiai iš laivo, kai siuntėjas laukia, Jūsų patvirtinimo apie apmokėjimą. Patvirtinimo apie apmokėjimą mums nereikia, mums reikalingas tik  raštiškas siuntėjo sutikimas, kroviniui atiduoti.

7. „ Mes norime atiduoti krovinį iš jūsų sandėlio kitai produktų kompanijai. Kaip tai padaryti?“

Labai paprasta. Faksu ar elektroniniu paštu atsiųskite mums pranešimą, kuriame nurodykite:

a) produkcijos pavadinimą, dydį, markiruotę;

b) produkcijos kiekį – dėžės, netto svoris, brutto. Jei produkcija sveriama, nurodykite palečių, kurios turi būti išduotos, numerius.

c) transporto priemonę, kuria krovinys buvo atgabentas į sandėlį, krovinio dokumento numerį (B/L, CMR) ir transporto atvykimo datą.

d) nurodykite datą, nuo kurios visa atsakomybė (ir apmokėjimas už tolimesnį produkcijos saugojimą sandėliuose) atitenka gavėjui.

Gali pasirodyti, kad reikiamos  informacijos labai daug, tačiau ji būtina, kad galėtume tiksliai identifikuoti ir išduoti krovinį.

Prašome įsidėmėti,  kad norint perparduoti krovinį reikalingas muitinės sandėlis, į kurį krovinys perkeliamas tam, kad būtų performintas. Iš įprasto tranzitinio sandėlio produkciją gali parduoti tik kompanija, kuri dokumentuose nurodoma kaip siuntėjas.

8. „Ar galite laivu atgabenti žuvį, kuria mes laikome Norvegijoje?“

Mes užsiimame aptarnavimu Klaipėdoje. Krovinių pervežimu užsiima  kompanija „Green Reefers“, esanti Bergeno mieste Norvegijoje. Kompanija jau daugelį metų užsiimanti šia veikla, teikia aukšto lygio paslaugas. Galimybė pervežti krovinį ir paslaugų kaina priklauso nuo daudybės faktorių- sezono, krovimo vietos, krovinio kiekio, jo ypatybių, pristatymo laiko ir t.t. Šita darbą paliekame profesionalams. Visą Jums reikalingą informaciją, susijusią su „Green Reefers“ užsiimama veikla galime suteikti, arba ją galite rasti kompanijos tinklalapyje- www.greenreefers.no.

9. „Mums išsiuntė krovinį iš Norvegijos/Islandijos/Papua-Naujosios Gvinėjos. Ar žinote kada jis bus Klaipėdoje?“

Sužinokite iš siuntėjo laivo pavadinimą, linijos pavadinimą arba konteinerio numerį. Jeigu tai „Green“ sistemos laivas , garantuojame pateikti  Jums pačią smulkiausią informaciją, kurios dalį galite surasti čia. Na, o jei tai kitos linijos laivas ,tai kogero greičiausiai Jums reikės kreiptis į tos linijos agentą.

10. „ Mūsų mašina Klaipėdoje. Kodėl niekas prie jos neprieina?“

Klaipėda pakankamai didelis miestas. Dažnai pasitaiko, kad vairuotojas nežino kur važiuoja, dažna vairuotojų pateikiama versija- atvažiavau į Klaipėdą krautis krovinio iš Norvegijos, bet manęs niekas neįleidžia į uostą. Paraiškos pavyzdyje nurodyti visi reikalingi kontaktai. Užpildę paraišką Jūs jau žinosite, kur yra krovinys. Vos tik gavę Jūsų paraišką krautis, mes  paruošime leidimus į uosto teritoriją, kurioje vyks krovos darbai(jų gali būti  keletas). Aprūpinkite vairuotoją būtina informacija:

a) nurodykite jam tiksią atvykimo vietą, tikslų adresą;

b) ekspeditoriaus, dirbančio tame uoste telefono numerį;

c) geriausia duokite jam paraiškos kopiją, kurioje nurodyta visa reikalinga informacija;

d) atvykęs prie uosto, kuriame vyks krovos darbai praėjimo, vairuotojas su mašinos dokumentais turi eiti į leidimų biurą, kur jam išduodamas leidimas įvažiuoti į uosto teritoriją;

e) atvažiavęs prie šaldytuvo, jei tai „Klasco“, vairuotojas turi eiti į 3 aukštą pas ekspeditorius, jei „Smeltė“ ar „Valikeda“ - į „Valikedos“ biurą esantį pirmame pastato aukšte (užrašas ant durų „Green Terminal“) ir atiduoda dokumentus ekspeditoriams;

f) jei atsirado kokių kliūčių, skambina paraiškoje nurodytam ekspeditoriui.

11. „ Mums buvo parduotas krovinys, kur gauti jam dokumentus?“

Krovinys yra parduodamas su dokumentais. Apiforminti jo be dokumentų mes negalėsime. Reikalaukite jų iš krovinio pardavėjo. Jei atsitiko taip, kad pardavėjas dokumentus jau išsiuntė į Klaipėdą, sužinokite , kam jie buvo išsiųsti ir kur Klaipėdoje jų ieškoti.

12. „Mes dar neturime krovinio gavėjo. Ar galime importuoti jį „ Green Terminalo „ vardu, o vėliau perparduoti?“

„ Green Terminal „ neturi licenzijos importui, veterinarijos tarnybos leidimo ir daugelio įvairių kvotų. Mes tik galime saugoti krovinį, sandėliuojamą Jūsų vardu.

13. „ Mes norėtume rasti partnerių, dirbančių .............................................. Kaip tai padaryti?“

Tam tikslui sukūrėme skyrelį „Mūsų partneriai“. Tikimės, kad laikui bėgant čia atsiras daug reikalingų kontaktų ir nuorodų į išteklius. Palikite savo kontaktinę informaciją ir mes ją patalpinsime šiame skyrelyje. Galbūt čia  Jūs rasite, Jus dominančią kompaniją.

14. „ Norėtume atvykti į Klaipėdą ir apžiūrėti savo krovinį, kuris laikomas jūsų sandėlyje. Kaip tai padaryti?“

Padėsime Jums tai padaryti. Galėsite apžiūrėti, bet tik savo krovinį, tuo mes stengiamės išlaikyti konfidencialumą, kitų klientų atžvilgiu. Atsiųskite mums savo paso duomenis, kurių reikia, kad galėtume užsakyti leidimus įvažiuoti į uostą. Tuos leidimus atvykę pasiimsite  uosto leidimų biure. Su savimi būtinai turėkite pasą arba vairuotojo pažymėjimą. Tada jau galėsite apsilankyti sandėlyje. Praneškite kiek įmanomą tikslesnę savo atvykimo datą, nes mes turime paruošti krovinį, kurį pirmiausia gali tekti paimti iš kameros.

15. „Nežinome kokios kokybės/svorio krovinys buvo atvežtas. Ar galite tai patikrinti?“

Būtent mes, to padaryti negalime, nes norime išlaikyti neutralumą. Tačiau Jūs galite pasinaudoti nepriklausomo eksperto-siurverio paslaugomis. Tokią paslaugą Jūsų vardu mes galime užsakyti. Specialistas nustatys produkcijos dydį, kokybę ir svorį ir įteiks jums atitinkamą sertifikatą. Paslaugų kainą ir mastą su specialistu turite aptarti iš anksto.

16. „Ar „Green terminal“ ir „Green Transport“ viena įmonė?“
Ne. Tai dvi skirtingos, oficialiai registruotis įmonės. Ruoštamiesi  apmokėti mūsų įstaigų išrašytas sąskaita-faktūras, atkreipkite dėmesį, kas būtent ją išrašė, nes banko sąskaitos taip pat skirtingos. Visus duomenis apie abi įmones rasite skyriuje „Kontaktai“.
Sprendimas: "Informacijos alėja"
UAB GREEN TRANSPORT
S.Dariaus ir S.Girėno g. 9-1, LT92255 Klaipėda 
Įmonės kodas 210743890
PVM kodas LT107438917 
Tel.: +370 (46) 312683
Faks.: +370 (46) 312680